Državnozborske volitve bodo marca, je sporočila ta teden predsednica republike Nataša Pirc Musar. FOTO: STA
Kaj morajo politiki vedeti o družbenih omrežjih pred volitvami
Eurobarometer je objavil zanimivo raziskavo o uporabi družbenih medijev v državah EU, ki je še posebej zanimiva za stratege političnih strank pred bližnjim referendumom in marčnimi državnozborskimi volitvami. Nekateri sogovorniki iz politike so na temelju teh podatkov že sklenili, kako bodo načrtovali aktivnosti med kampanjo.
Eurobarometer med drugim razkriva, da v nekaterih primerih Slovenija odstopa od povprečja EU. Tako na primer pri uporabi družbenega omrežja Facebook, za katerega v splošnem sicer velja, da ga uporabljajo predvsem starejši.
Eurobarometer torej razkriva, da Slovenci od povprečja EU precej odstopamo navzgor po uporabi Facebooka; razlika znaša kar 15 odstotnih točk.
Kakšna pa je starostna struktura uporabnikov in kje odstopamo? Analiza razkriva, da od povprečja EU Slovenci pri uporabi Facebooka odstopamo predvsem v starostni skupini od 40 do 54 let, pa tudi v starostni skupini od 25 do 39 let ter pri starejših od 55 let.
So pa, glede na raziskavo, »pogrnili« slovenski mediji - Eurobarometer namreč med drugim še razkriva, da Slovenci manj kot preostali državljani EU informacije o aktualnih družbenih in političnih zadevah črpajo prek televizije in tiskanih medijev.