
Zaradi zračnih blazin japonskega proizvajalca Takata je po svetu umrlo že vsaj 35 ljudi.
Pozor: Če vozite, katerega od teh vozil, pojdite na servis
Če se lastnik vozila z nevarno zračno blazino ne bo javil na servis, bodo vozilo uvrstili na seznam prepovedi administrativnih postopkov.
Po novicah, da so zračne blazine v nekaterih modelih vozil znamke Citroën, DS in Volkswagen zaradi vse bolj vročega podnebja nestabilne in za uporabnike nevarne, je uradni uvoznik vozil znamke Citroën Automobil Import sporočil, da je na slovenskem trgu 9.000 takšnih vozil, kjer je potrebno izvesti menjavo zračne blazine.
Gre za modele Citroën C3, C4, DS3, DS5.
Zagotavljajo, da je njihov cilj, da so »lastniki vozil pravočasno in ustrezno obveščeni ter da se potrebni varnostni ukrepi izvedejo čim prej in učinkovito.« Gre pa za različne stopnje nujnosti glede na dosedanje primere nepravilnega delovanja.
Z vprašanji smo se obrnili tudi na Volkswagen Slovenija. Njihove odgovore še čakamo.
Pojasnjujejo, da za pridobitev aktualnih in realnih podatkov o vozilih na naših cestah, kot velja za vse varnostne in emisijske vpoklice, aktivno sodelujejo z ministrstvom za infrastrukturo/direktoratom za ceste in cestni promet/sektorjem za vozila, voznike in varnost cestnega prometa, od katerih po oddaji vloge za poizvedbo prejmemo trenutno stanje glede zadnjih znanih lastnikov registriranih in neregistriranih vozil, tudi tistih, ki so že reciklirana, uničena, ukradena in posledično neaktivna v njihovih sistemih.
Poziv lastnikom vozil že poteka
»Akcije so aktivne in vidne v sistemih pooblaščenih serviserjev že od lani, se pa tudi v osnovni bazi stanje spreminja, saj tudi druge države ugotovijo, da so bila vozila uvožena v Slovenijo in jih dodajo na listo naših strank. Tako so naši pooblaščeni serviserji z obveščanjem svojih strank, za katere imajo kontaktne podatke, do konca junija opravili menjavo na že več kot 2.500 vozilih.
Seveda je zaradi trenutne medijske izpostavljenosti število klicev in terminov nekoliko povečano, zato se lahko število dni do prostega termina podaljša. Poudarjamo, da lahko stranka za menjavo izbere katerikoli pooblaščeni servis Citroën. Ob vsakem obisku našega pooblaščenega serviserja slednji vedno preverijo morebitne akcije na vpoklic. V kolikor pa lastnik vozila ni obiskal pooblaščenega servisa več kot šest mesecev, pa lahko preveri obstoj akcije na kateremkoli pooblaščenem servisu in se na storitev tudi naroči, v kolikor je le-ta potrebna.«
Dodajajo, da se po njihovi zadnji oceni trenutno na naših cestah vozi 4.000 vozil z neopravljeno katero od akcij vpoklica. Za ta vozila imajo pripravljeno posebno informacijo in poziv, ki jo bo stranka prejela po pošti. S strani proizvajalca so dobili tudi potrditev, da je nadomestnih delov zaenkrat dovolj in imajo željo, da v okviru zmožnosti akcije opravimo čim prej.
»Na koncu lahko napovemo še, da v kolikor se stranka na prejeto pošto ne bo odzvala in dogovorila termina, bomo tudi ta vozila uvrstili na seznam prepovedi administrativnih postopkov, da preprečimo morebitne negativne posledice za voznike teh vozil, do katerih informacija ne bo prišla ali se na poziv ne bodo odzvali,« še pojasnjujejo na Automobil Import.