
Reformo oglašujejo v medijih. FOTO: STA
Vlada javnost prepričuje tudi z oglasnimi sporočili
Financiranje RTV Slovenija je ena izmed tematik, ki pogosto razburja slovensko javnost. Ko vsako leto beremo o rdečih številkah, iz katerih se kljub vladni pomoči ne morejo izkopati, postaja jasno, da gre za vrečo brez dna, v katero se iztekajo milijoni davkoplačevalskega denarja. Vlada je lani RTV-ju priskočila na pomoč z dvigom prispevka in dodatnimi milijoni za financiranje programov narodnih skupnosti, zdaj pa jim pomaga še z zakupom medijskega prostora.
Oglasno sporočilo, ki na prvi pogled deluje kot običajen novinarski članek, so opazili nekateri uporabniki omrežja X in ob tem zapisali, da ni ravno običajno, da se vladne reforme oglašuje na tak način.
Na vladnem uradu za komuniciranje pojasnjujejo, da so se za oglaševanje odločili, ker je reforma pokojninskega sistema ena od prioritet te vlade. Pravijo, da spremembe pokojninskega sistema vplivajo oziroma bodo vplivale na vse prebivalce, zato je zaradi pomembnosti teme prav, da o tem informiramo širšo javnost.
In koliko denarja so namenili za promocijo na RTV? Za zakup medijskega prostora - oglaševanje članka o pokojninski reformi na vstopni strani rtvslo.si so namenili 464,29 evra brez DDV, so pojasnili.
Ni pa spletna stran RTV Slovenija edina, kjer so objavili promocijski članek. Oglasno sporočilo, ki se bere kot članek, smo opazili tudi na drugih spletnih straneh osrednjih slovenskih medijev.
Pokojninska reforma velja za eno od najpomembnejših reform aktualne vlade. Zimski dodatek (kot nova pravica) bo izplačan že letos (2025). Tudi zato bi morala reforma začeti veljati že letos. Vdovske in družinske pokojnine, najnižje invalidske pokojnine ter odmera invalidskih pokojnin pri invalidnosti, nastali izven delovnega mesta, se začnejo zviševati v letu 2026. Odmerni odstotek, starostne meje in referenčno obdobje pa se hkrati in vzporedno spreminjajo med letoma 2028 in 2035.