side-text
Policija je mobilni telefon Sebastjana Vežnaverja zapakirala v vrečko, vrniti pa ga prodajalcu objekta na Litijski ne želi.

Koprski poslovnež Sebastjan Vežnaver ima v lasti tudi 240.000 kvadratnih metrov površin v Ormožu, del jih je oddal v najem velikemu logistu iz Nemčije, ki bo prek Luke Koper prevažal kitajske avtomobile. Foto: Facebook

Gospodarstvo

Vežnaverjev biznis z velikim nemškim logistom

Nemško logistično podjetje Mosolf je v Sloveniji poiskalo dve lokaciji, prek katerih bodo realizirali svoje poslovne načrte, eno je v Sežani, drugo v Ormožu. Slednje je v lasti razvpitega poslovneža Sebastjana Vežnaverja.

Skupina Mosolf, ki je ena vodilnih evropskih ponudnikov celovitih logističnih storitev s poudarkom na avtomobilski industriji, je podpisala pogodbo o najemu 80.000 kvadratnih metrov v Ormožu. Gre za zemljišče, ki je v lasti koprskega podjetnika Sebastjana Vežnaverja.

Mosolf ima v Evropi po dostopnih podatkih več kot 43 lokacij in več kot 3200 zaposlenih, v Sloveniji pa namerava vzpostaviti središče za izvajanje integrirane logistične storitve, vezane na Luko Koper. Ob lokaciji v Ormožu so pridobili še lokacijo v Sežani, ki pa je v lasti Luke Koper.

Nemški logist bo prek koprskega pristanišča prevažal kitajske avtomobile. Vežnaver, ki se v zadnjem letu v medijih pojavlja v povezavi s prodajo objekta na Litijski cesti v Ljubljani, ima v Ormožu na območju nekdanje tovarne sladkorja v lasti kar 240.000 kvadratnih metrov površin. Kupil jih je od tujega lastnika in po likvidaciji tovarne.

Kot pravi Vežnaver, je imel za nepremičnino na tej lokaciji tudi kupca, ki pa mu ga je odnesla »umetno ustvarjena afera Litijska«. Finančna škoda, ki mu jo je povzročila politika, dodaja, se šteje v desetinah milijonov.

»S političnim obračunavanjem na mojem hrbtu so namreč odgnali investitorja, ki je nameraval na območju Ormoža v Slovenijo vložiti 300 milijonov evrov, s tem je politika škodila ne le proračunu države, pač pa predvsem podravski regiji,« komentira.

Vežnaver pravi, da je imel več ponudnikov za najem, na koncu pa se je odločil za svetovno uveljavljenega logista skupino Mosolf.