v živo
Foto: Mfn, Wikimedia Commons

Gospodarstvo

Zakaj cvetijo kitajski spletni trgovci

Alibaba in E-Mart sta blizu sklenitve dogovora o združitvi svojih dejavnosti v Južni Koreji. Dogovor naj bi bil predvidoma objavljen še ta teden. Združitev bi omogočila boljše konkurenčne pogoje na hitro razvijajočem se trgu spletne prodaje. Nova entiteta je ocenjena na približno 4 milijarde dolarjev.

Alibaba želi s tem dogovorom razširiti svojo mednarodno prisotnost, saj se sooča s počasnejšo rastjo svojega osnovnega poslovanja na Kitajskem. E-Mart pa je že razširil svojo e-trgovino z nakupom večinskega deleža v južnokorejskem eBayu leta 2021.

Razcvet e-trgovine je med pandemijo Covid-19 povzročil spremembe v vedenju potrošnikov ter ekstremno rast spletne prodaje, po pandemiji pa so se stopnje rasti upočasnile. Trg e-trgovine zdaj dosega v bistvu bolj realne stopnje rasti.

Nižjo rast spodbuja tudi spreminjajoče se vedenje potrošnikov, ki so v potrošnji omejeni zaradi visokih življenjskih stroškov in inflacije.

Spletni ponudniki sicer različno doživljajo trenutne tržne trende. Medtem ko se nekateri borijo za svoj obstoj, pa nekatere kitajske spletne platforme, kot sta Shein in Temu, uspevajo predvsem zaradi osredotočanja na nizke cene.

116 123 – Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik, 24 ur na dan (brezplačno)
116 111 – TOM – telefon za otroke in mladostnike, dosegljiv vsak dan med 12. in 20. uro (klici so brezplačni, otroci in mladostniki pa lahko pišejo tudi na tom@zpms.si ali se oglasijo v njihovi spletni klepetalnici)
Poletni strani To sem jaz, vsak delovni dan med 16. in 20. uro
01 520 99 00 – Klic v duševni stiski (vsak dan med 19. in 7. uro)
031 704 707Center za psihološko svetovanje Posvet, vsak delovni dan med 8. in 20. uro
031 50 60 50 – Telefon za pomoč v stiski ”Prisluhnem ti”, vsak delovni dan med 16. in 20. uro
05 720 17 20 – Društvo Tvoj telefon, vsak delovni dan med 7. in 22. uro
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.