
Gospodarstvo
Gradnja »zlatih tirov« na Jesenicah padla v vodo
Potem ko smo poročali, da je AVK vzel pod drobnogled projekt Alenke Bratušek, so z DRSI sporočili, da se je postopek končal z neoddajo javnega naročila.
Zapisali so, da se je postopek oddaje javnega naročila z izvedbo konkurenčnega postopka s pogajanji s ponudnikom RIKO zaključil z neoddajo naročila. Razlog? Naročnik je pričakoval znatno znižanje ponudbe, kar pa v postopku pogajanj ni bilo doseženo.
»Ugotovitve revizije projekta, ki so jo izvedli ugledni tuji strokovnjaki, v končnem poročilu izkazujejo, da je obseg investicije pravilen in potreben z vidika predvidenih prometnih tokov in evropskih standardov za železnice. Zato izvedba projekta, kot enega izmed treh trenutno največjih infrastrukturnih projektov v državi, ostaja prioriteta. Direkcija za infrastrukturo bo v najkrajšem času po pravnomočnosti predmetne odločitve začela nov postopek javnega naročila za izvedbo nadgradnje železniškega logističnega vozlišča Jesenice.«
[[povezana]]
[[povezana02]]
Ponudba, ki je presegla državna sredstva
Spomnimo, razpis za gradnjo logističnega vozlišča Jesenice je konec lanskega leta objavila Direkcija RS za infrastrukturo (v nadaljevanju DRSI). Tik pred objavo razpisa za izbiro izvajalca del, se je uradna vrednost projekta skupaj z davkom na dodano vrednost z 81 milijonov evrov zvišala na 126 milijonov evrov. Na razpis so prispele tri ponudbe, najnižja – 170 milijonov evrov – je bila od podjetja Riko v lasti Janeza Škrabca.
Gre za projekt, za katerega so bila v zagotovljena tudi evropska sredstva za povezovanje Evrope v višini 56,56 milijona evrov. Na DRSI ob tem zagotavljajo, da kljub temu da je razpis padel v vodo, črpanje sredstev ni ogroženo.